הפחתת עשרה קילוגרמים

ירידה במשקל לוקחת זמן ומחויבות. בדיוק כמו כל מטרות אחרות בחיים, יש להקדיש זמן מידי יום כדי לעבוד על מטרת הירידה במשקל. מטרה להשלת קילוגרם אחד עד שניים בשבוע, היא יעד בריא. בקצב הזה, הירידה במשקל תתבצע במשך חמישה עד עשרה שבועות, או כחודשיים וחצי, עד להשלת עשרה קילוגרמים.

שינויים תזונתיים

הגעה למטרת הפחתת חמש מאות קלוריות והפחתת קילוגרם בשבוע מתחילה עם משקה בוקר. אם אתה נוטה לשתות קפה הפוך מידי בוקר, עבור לקפה שחור במקום. קפה הפוך מכיל כ-250 קלוריות, ואילו אותה כמות של קפה מכילה רק מספר קלוריות.

כלומר, מחצית ממטרת הפחתת הקלוריות לכל היום. מומלץ שלא לאכול מזונות מוכנים ומהירים בארוחת הצהריים, ולא לבחור חטיפים מלוחים. כוס פופקורן רגיל מכילה 110 קלוריות, לעומת שקית צ'יפס המכילה בסביבות 425 קלוריות. מעבר לחלב דל שומן במקום חלב מלא, חומץ בלסמי במקום רוטב עשיר או לבקש שהמנה העיקרית תגיע ללא גבינה, ממזערים עוד יותר את הקלוריות בתזונה היומית.

שתיית מים

ניתן להאיץ את הירידה במשקל אפילו יותר באמצעות שתיית מים לפני האכילה. מים גורמים לתחושת שובע, כך שניתן לאכול פחות במהלך הארוחה. לאחר שתי כוסות מי קרח, חצי שעה לפני הארוחה, מאפשרת צריכת 75 עד תשעים פחות קלוריות ממזון, על פי דו"ח מחקר המפורט באסיפה הלאומית של האגודה האמריקנית לכימיה.

במהלך מחקר בן שלושה חודשים, משתתפי המחקר ששתו מים לפני האכילה, הפחיתו בממוצע חמש קילו בניגוד לאלו שלא שתו מים. אם אתה ממהר בהפסקת הצהריים שלך, שתה בקבוק מים בדרך למסעדה, ואל תחכה למלצר.

הפחתת קלוריות. יש לבחון את התזונה ולקבוע אם ניתן לבצע שינויים בריאים. לאחר הפחתת 3,500 קלוריות מהתזונה, ניתן להפחית קילוגרם מידי שבוע. אם מפחיתים חמש מאות קלוריות מהתזונה היומית, ניתן להפחית קילוגרם מידי שבוע. זה אולי נראה מדהים לחשוב על הפחתת צריכת הקלוריות בכמות כה גדולה, אך ביצוע מספר שינויים בכל ארוחה מאפשר זאת במהירות.

שריפת קלוריות. התנעת שגרת האימון מנצלת אפילו יותר קלוריות, ומסייעת למאמצי הירידה במשקל. אימון של חצי שעה בחדר הכושר שורף סביב 270 קלוריות ומאפשר ירידה בחצי קילוגרם בשבוע, אם אדם שוקל מעל מאה קילו. ניתן לשרוף 335 קלוריות אם אדם שוקל קרוב ל-150 קילו. אימון מדרגות שורף כ-180 קלוריות בחצי שעה לאדם במשקל של 120 קילו, ו-223 קלוריות לאדם במשקל 150 קלוריות. מומלץ להתאמן במשך שעה שלמה להכפלת שריפת הקלוריות, וכתוצאה מכך לרדת קילוגרם בשבוע.

בנוסף כדאי לקרוא על:

הפחתת עשרה קילוגרמים בשלושה שבועות באמצעות תזונה נכונה

שיטות להפחתת עשרה קילוגרמים בצורה בריאה

 

Published on  October 1st, 2015